diet ...

DIET ????
hahaha cm kelakar je kn kn kn ???
perlu ke nk diet2 nieyy ?? huhu ... ty plak kan ...i
cite dia cm nie ... start aku dtg bljar kt k.l berat aku dh naik ... huhu ... sbb tuu lahhh aku nk diet tp xjdik apa2 pon even kurang mkn ... huhu ... itu lahhh sedih sgt ... tp tyme praktikal tahun lpas mmg berat aku turun 5kg ... huhu ... tp naik blik ... xpa jnji xskit !!! itulahh alasan my mom n my dad ... "xpyah nk diet2 kakak ,,, kang diet sakit pulak ... xpasal2 ...huhu " ...aku pon ok aja lahhh ... tima ja lahhh berat aku nie ... hehe ... so xpyh lah nk diet ...wakaka...aku pon mls nk diet...

huh ,,, lain pulak jd nya dalam dua tiga ari nie .... huhu ... aku xlalu mkn nasi even masakn tu favourite aku ... huhu .. pelik arrr !!! padahal sebelum nie aku pon slalu dmm tp xlahh smpai xlalu mkn ... aku just mkn roti sekeping jaa untuk alas perut sblum mkn ubat ... yelaaa...nk mkn ubat kn kna mkn lu ... huhu...itu pun trpaksa mkn gak ...tekak nie dh xleh nk masuk dh if mknn tuu favourite aku ... ermmm ... tulahhh dulu nk sgt diet ... skrg dh xlalu mkn tkt lah pulak kn ...ermmm ... xpalahh aku harap cptlah sembuh ... :(

5 comments:

  1. betul kata mak ayah wani tu, tak payah larh nak diet. badan wani ok laa...
    sal makan tu bedal ja larh apa yang ada. Jangan lebih lak. huhuu

    ReplyDelete
  2. mart:tol2 ... baru skrg wani dgr apa yg mak wani ckp kn tuu ... aiishhh xdak lebihh pon... sderhana ja pon ... hehe ...:)

    ReplyDelete
  3. makasehh bab ckp wani bgus ... hehe ... :)

    ReplyDelete