anak abah VS demam

                       

                     FEVER !!!!!!!!

  • huh ... xska bila FEVER mula menguasai diri ku nieyy !!! apatah lgi bila exam akan menjelma lgi 2ari lgi ... apa nk buat kn ... ermmmm ... dulu tyme zaman persekolah dri sek rndah smpai sek menengah ku xprnah selalu dmam ... even dmm pun skali or dua kali stahun ...
  • tpi bila aku start tggl dan stdy kat K.L... aku kerap sgt demam ... smpai sebulan 2kali ... mna la nk xtahan lau asyik sgt dmm kn????? pelik sgt2 !!! yg member2 aku slalu sgt ckp "tuu la xmkn ubt spa suruh... kan slalu dmm ... ubt susah nk mkn" huh ,,, aku mmg BANGKANG apa yg diorg ckp tuu ... sbelum aku zmn persekolahan pon aku bukan mkn ubt pun ... tp ok jaaa ... ermmm ...
  • hah !!! satu lgi ... mungkin faktor pemakanan yg kurang berZAT kot ... hehe .. almaklum laaa dulu dok ngan family ... so mknan tuu d'jga oleh abah dan mak ... hehe ... tp itu hnya lah ramaln aku jer ... ececece ... pndai la pulak aku nieyy wat ramalan sendiri ! hehe...

                    ANAK ABAH !!!
  • anak abah ??? ermmm mcm biasa lahh kan ... ada kaitan dgn dmm gak ... aku slalu dmm ada sbb nya sbnarnya ... huh ... malu la pulak kn nk gtau ... hehe .. tp xpa nk gak share kat blog nie ... hehe... sebnarnya ini lahh dinmakan GENETIC !!!! hehe ...
  •  aku slalu dmm sbb abah aku kt kg slalu dmm ... mcm nie cite nyer ... asal aku dmm ja ,,, abah aku pon dmm gak ... ari yg sma ... so,, lau aku dmm aku dh tahu dh sbb pa .. sbb dia abh aku pon dmm gak pda msa yg sma ...
  •  tp mngkin gak disebab kn cuaca yg tidak menentu dan abh aku pulak kuat bekerja siang dan mlm .. tp itu lahhh .. asl aku dmm ja ,,, nnti aku call mak aku ,,, msti mak akn ckap "abah pun dmm gak " itu lahh jwpn yg mak aku akn kta bila aku bgtau yg aku dmm ...
  • nak wat cm na kn dh ank abah ... muka semua ikut abh ... almaklum lahh anak pmpuan tunggal ... :)
  • tp aku xmnja k ... hahaha


                                                      me wif my beloved dad ;)

2 comments: