assignment ohh assignment !!!!

                                               ASSIGNMENT !!!!!!
              OHH,,,TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!

dgr jaaa bila lect ckp nk bg assignment aku dh longlai dh ... huhuhu ... almaklum la dh la aku demam blik....mmg tertekan sikit....bkn aku sorg je but membr2 class pon ada yg mngeluh .... yela ,,, kan baru ja first day masuk sem 5 ,,,dh d'berikan tgsan untuk pnyakit H1N1...huhu ... apa bleh buatkn ... dh STUDENT kn....kena la ikt arahan!! kang xbuat dpat kaunseling form !!!! huhu ...tp alhamdullillah la aku xpnah dpt lagi la slama aku stdy kt sini !! hahaha ... almklum la seorg STUDENT yg baikk !!!! ecece ... terlebih suda !!! ;p ini lah kisah nya pada ari first masuk sem 5 ....

hah ari kedua lak (22/02/11) :
ada lgi assgnmnt yg kena buat !!! huh ,,, skali lagi mngeluh ... kali nie tajuk ttg "community" plak .... huhu ... kna wat tjuk "TEENAGER PREGNANT" pergghhhh .... mantap kott tjuk nie!!! hahaha .. asal lak dpt lak tjuk nie...huhu ... hentam je lahhh ... buat suda jgn byk ckp wani oiii !!!! hehehe ... hah ,,, yg nie kna wat lam port folio & powerpoint ! MAKKKKKK AIIIIII !!! jenuhh laaa aku ... dh lahhh bgi masa dlm 2 mggu ... nk cari mklumat bkn nya snang wahai lect ku syang ... :(

hari ketiga lak jth pda ari nie(23/02/11) :
dpt lg assgnmnt !!!! hahahaha ... bertimbun2 lahhh assgnmnt ku  .... kali nie ttg "skeletal fructure" ... hahaha ...tau x,,lect aku yg nie suh wat ikt kreativiti sendiri !!! dia xmau wat powerpoint or tlis kt whiteboard BUT kna buat presentation dlm bntuk nyanyian or lukis kt kepingan kertas then ajar bdak kelas mcm kt tadika eg:mcm ckgu2 tadika ajar ABC !!!!!! makk aiii !!! *telan air liur aku yg tak brapa nk ada* .... fuhhhh!!!! lect nie lgi hebat !!!!! jenuh lahhh nk memerah otak pkir !!!

  • apa2 pon aku akn usaha kan juga untuk buat yg terbaik !!!
  • akan tepati masa yg telah d'tetapkan oleh lect ...
  • patutlahhh senior ckp sem 5 ... sem assgnmnt !!! hahaha *ingtkn diorg tipu* (nahhh amik sebijik!!!)

0 Chitchats:

Post a Comment