singapore and pindah rumah!

salam...
3hari lepas balik kg di PERLIS ...
ok,dalam masa praktikal kat utara nie kali kedua aku balik dan paling byk aku dpt cti...
huhu..

time cuti macam-macam aku diberitahu dan cadangan...
ok,ptg sabtu sampai...
then my dad ajak g umah baru kitaorang kat TAMAN BESERI PERLIS...
untuk tangkap pic rumah tu disebabkan sebab-sebab tertentu...

then dalam kete my mom cakap my dad nak pindah dok umah baru nie...
ok,agak terkejut sebab rumah kampung ada...
huhuhu..
bila tnya sebab apa,sebab my dad xtahan dgn banjir yg selalu melanda..

ok,betul jga,setahun 2 3 kali banjir...
tapi aku xberapa suka dok taman...
tapi itu just cadangan je...

ok,semalam time my dad ondaway antar aku ke stesen bas,my dad macam biasa soalan setiap kali aku balik akan tanya bila nak balik pulak...*nmpak sgt rindu aku ! hahaha*

aku kata la myb cuti pnjang laaa...
mls nk balik even skrg aku kt KULIM...
bukan apa,cti just sehari jaa...

then my dad ckap, cousin ajak g johor umah dia...
then terus g SINGAPORE...
huhuhu...

dalam hati syok juga...
hahaha...
sebab aku xpenah sampai johor and patah lagi SINGAPORE...
tapi my mom cakap SINGAPORE xbest sebab my mom penah dok sana dulu...
waaaa...
aku nak juga p...
*hope jadi la planning nie*

p/s: mood nak berjalan,sebab aku suka berjalan...hahaha...my dad and my mom pun dah tau sgt ank perempuan tunggal dia nie suka berjalan...

0 Chitchats:

Post a Comment