20-11-2011

salam...
ALHAMDULILLAH...
lega,bersyukur sangat-sangat...
diriku masih lagi bernafas dan tersenyum...
hanya itu yang mampu aku cakap buat masa sekarang...
huhuhu...

dengan ada nya dia mampu buat aku tersenyum sentiasa...
even ada masa buat aku xgembira,xsenyum... -.-

now,baru aku sedar hakikat yang perlu aku terima...
selama setahun COMPLICATED !!!
*ohhh,sungguh ceq xsuka taw x !!!*

huh, nasib la dia sangat-sangat faham situasi kami...
dan xpenah salahkan aku...
malah dia banyak bagi semangat...

ohhh,sungguh terharu sekali...
THANK awk...

now,pada tarikh 20.11.2011 segala persoalan,perbalahan,kekeliruan terjawab...
ternyata hati ini suka+sedih ... :(

hope dengan pelbagai dugaan sepanjang kita berkawan,dapat diselesaikan dengan baik...
dan aku bersyukur selama itu juga kita xpenah putus hubungan dats mean contact...
*even bulan lepas aku diam kan diri selama 3mggu dengan kau ! *

tapi kau setia menunggu...*terharu gila*
aku buat semua tu sebab ada alasan tersendiri ok !!! 

p/s: hanya kenangan mampu buat aku tersenyum...:)

0 Chitchats:

Post a Comment