HB low...

salam ramadhan yang ke23... lama xmengupdate...asanya belum terlambat untuk ucapkan salam ramadhan untuk semua follower blogger sekalian... (",) hehehe...
actually xtau nak buat apa tgh-tgh mlm mcm nie...semua org-org umah dh tido...so,tinggal je la aku sorang2...menghadap lappy jela...
just nk cite pasal diri aku... sejak kebelakangan nie kesihatan xberapa mengizinkan...huhu...lama juga la xsakit... pelik juga kadang kadang...dulu selalu demam...bila g jumpa doct ckp stress...=.= tudiaaaa muda-muda dah stresss...APTB!!!

tapi lain pulak kali nie...demam sampai xdapat tahan dgn kesejukan...padahal dlm kelas kwn2 semua rilek jaaa...tgn,badan dan kaki diorg panas ja mcm org normal...yg aku sejuk bagai...smpai diorang terkejut...huhuhu...tgan xpyh ckp laaa...pucat gilaaa...dlm kelas mmg diam aku...dlm erti kta lain xdgr suara...smpai kwn-kwn dan pensyarah tnya...aku senyum jaaa...yelaaa,xdak mood dgn keadaan kesihatan kn...

then tadi terbaca satu post and komen kak senior aku...ckp pasal simptom-simptom hb low aka kurang zat besi (kurang darah)... semua simptom-simptom tu aku ada time demam...huhu...so,untuk kepastian terus search kt tenet...ternyata mmg btl!!!!

terdiam sat....huhu...tdi time berbuka baru teringat tgh hari kemarin jari aku luka kena dawai...tpi yg peliknya darah keluar ckit jaaa...padahal time tgh hari darah akn keluar byk dan susah nak berhenti...time tu mmg aku dh tkt dah bila ingtkn kejadian kemarin....ermmm,apa-apa pun hope semua tu xkan terjadi dkt aku...:(

0 Chitchats:

Post a Comment