::: KERUNSINGAN MENGUASAI DIRI :::

seriously i'm very " RUNSING " !!!!


entah lahhh...
mcm2 bnda bermain difikiran...
rasa menyesal pun ada...
tapi untuk apa aku rasa ini semua ??????


aku btl2 runsing !!!
byk bnda bermain difikiran ku...
aku minta biar lahhh ia hilang begitu saja...
bila dalam keadaan mcm nie...
aku jdi xbolehhh fokus dgn apa yang aku jalani spnjang aktiviti harian ku...

yaaa....
x dinafikan...
aku mmg seorang yg happening,mudah mesra,sukakn ketawa..
tapi dalam masa yang sama...
hnya ALLAH saja yang tahu....


aku jugak berharap agar aku mndpt jalan yg terbaik untuk diri ku...
hnya dgn meluahkan didalam blog sja dpt membuatkan aku rasa ringan sikit beban ku... :)
hope apa yang aku buat dan keputusan ini adalah cerah masa depan ku...

SERIOUSLY I'M VERY SAD IN  DIS CONDITION !!!!!!!

0 Chitchats:

Post a Comment