hati x keruan...:(

sejak akhir2 nie,ati aku jdi resah aje...nie suma gara2 "love" yg tiada kesudahan...:(
dia syg aku tp xdpt wat kta pts or kptsn....dri dulu smpai skrg dia hnya ckap "nk msj aku,nk call aku dan trus cntct...xnk kehilangan aku..." aku pon ok jer bab aku pon still syg kt dia....dia slalu wat aku hepy...even aku kdg2 mood xok....

dh dkt 2 tahun lbih kot,perasaan nie kt dia...kmi sma2 pndam...
then akhirnya..................
entah lahhh,WAIT N SEE jer laaaaaaaaaaaaaa............
kdg2 aku asa PERCINTAAN nie bleh wat aku hepy....
tp kdg2 PERCINTAAN wat aku sengsara...

dia slalu wat aku tersnyum....slalu wt aku tenang...sbb tu aku xksah nk msj dia tiap2 ari pon...dlm pljaran pon dia slalu sgt tlg aku...
smpai disini sja ja la aku dpt critakn....
doakn lah aku ngan dia akan lbh rapat lgi.......

0 Chitchats:

Post a Comment